Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

            

Osobní vyzvednutí

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá. Zboží je převážně na prodejnu dovezeno následující pracovní den od objednání.

Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 kalendářních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, bude bráno jako porušení obchodních podmínek bez zrušení objednávky, případně nás můžete požádat o prodloužení lhůty.



DPD

Zboží bude doručeno přepravní službu DPD a to přímo na Vaší adresu do 2. pracovního dne. Každý balíček se pokusí dopravce doručit zákazníkovi 3x. 

O zásilce obdržíte informaci SMSkou či e-mailem. V doručení obdržíte hodinové rozmezí kdy kurýr dorazí.

Ve webové aplikaci DPD kurýr si můžete upravit čas doručení tak aby Vám plně vyhovovalo. Můžete změnit adresu doručení, ve větších městech lze za příplatek změnit dobu doručení - ráno 8-10 či večer mezi 18-21 hodinou. Případně lze nechat zavézt na výdejní místa DPD Pickup.

V nástroji pro sledování zásilek uvidíte kde se Vaše zásilka právě nachází.



DPD - partnerské pobočky

Zboží si můžete vyzvednout v síti výdejních míst Pickup (175 poboček) aktuální počet se mění, jelikož neustále přibývají, případně lze vyzvednout v jednom ze 13 dep.

Svůj balíček můžete sledovat na webu https://www.dpd.com/cz



Obchodní balík, jak ho znáte

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Chcete zjistit kde se Váš balíček nachází? Vyhledejte si na stránkách České pošty v sekci www.postaonline.cz/trackandtrace.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.



Balík Na poštu

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.



Zásilkovna

Své zboží si můžete osobně vyzvednout na více jak 1400 výdejních místech Zásilkovny z (www.zasilkovna.cz/pobocky).

Aktuálně dostupná výdejní místa služby Zásilkovna naleznete vždy během své objednávky v košíku.

Výdejní místa Zásilkovny mohou být dočasně nedostupná, například z důvodu vysoké vytíženosti. V takových případech není možné v košíku takové místo zvolit pro doručení vaší objednávky.



Časté dotazy:

Kdy bude zboží expedováno?

Osobní odběr - Následující pracovní den připraveno na prodejně, před vyzvednutím zboží počkejte na SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá.

Smluvní dopravce – v případě, že je zboží skladem expedujeme tentýž nebo následující den, záleží na čase objednání.