Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

            

Reklamace a vrácení zboží

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a Vaší zpětnou adresou, případně i s číslem Vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  3. Předejte zboží České poště a odešlete na adresu: CM exclusive.cz, s.r.o., P.O. Box 50, 250 88 Čelákovice 
· 

Časté dotazy:

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popíšete závadu a uveďte kontakt na Vás.

Je potřeba přibalit i příslušenství?

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje. 

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží zaslat.

Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.

Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.